Taiwan - Reisverslagen van Almar en Mirjam - WaarBenJij.nu Taiwan - Reisverslagen van Almar en Mirjam - WaarBenJij.nu
Taiwan

In april 2015 zag ik een uitzending van 3 op reis waar Dennis Storm zeer enthousiast Taipei en het Taroko national park liet zien. Taiwan had ik nog nooit voorbij zien komen in de reisgidsen en het verbaasde mij dan ook dat alles wat ik over dit land te weten kwam mij meer en meer deed overtuigen dat dit onze volgende reisbestemming zou worden. Nu alleen Almar nog overtuigen. Gelukkig was dat met de veelzijdigheid van Taiwan niet moeilijk! In juni kochten wij onze tickets en na wat speurwerk van Refke van het reisbureau en vele uren op Tripadvisor en Expedia was de reis eind juli helemaal uitgestippeld.
Van 11 november tot en met 30 november gaan wij de highlights van Taiwan ontdekken! Een individuele reis waarbij zowel cultuur, natuur en avontuur zijn opgenomen. Wij hebben er zin in!

Voor iedereen die heel graag wil weten wat er precies op de planning staat:
https://drive.google.com/file/d/0B2bBo1n1SUDITklnNnRFSnRBRDg/view?usp=sharing

Recente Reisverslagen:

29 November 2015

Moe maar voldaan

16 November 2015

Vallen en opstaan!
Almar en Mirjam

Actief sinds 07 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1952

Voorgaande reizen:

10 November 2015 - 01 December 2015

Taiwan

Landen bezocht: